فروشگاه اچ پی گالری

کارتریج اچ پی (کارتریج hp ) ، کارتریج لیزری ، کارتریج جوهر افشان ، کارتریج تونر کارتریج اچ پی 85 ، کارتریج 83

فروشگاه اچ پی گالری

کارتریج اچ پی (کارتریج hp ) ، کارتریج لیزری ، کارتریج جوهر افشان ، کارتریج تونر کارتریج اچ پی 85 ، کارتریج 83

نحوه شارژ کارتریج

ممکن است برای هر کسی سوالاتی در مورد نحوه شارژ کارتریج ، چگونه کارتریج را شارژ کنیم ، روش شارژ کارتریج ، شارژ کردن کارتریج پیش بیاید. ما مفتخریم که تمامی نیاز های شما را در خصوص هزینه شارژ کارتریج ، شارژ کارتریج اچ پی ، شارژ کارتریج canon ، شارژ کارتریج پرینتر های دیگر ، شارژ کارتریج در محل و ... را پاسخگو هستیم.

با استفاده از کارتریج و تونرهای اصلی کیفیت چاپ و سلامت دستگاه خود را تضمین کنید.استفاده از قطعات نا مرغوب و تقلبی به دستگاه شما صدمه میزند.کارتریج های تقلبی امروزه بسیار رواج پیدا کرده اند .

هر فروشنده ای متخصص هر کاری نیست بلکه هرکاری نیاز به متخصص خود دارد .

شرکت اچ پی گالری به شما این تضمین را می دهد برای خرید هر کالا به شما گارانتی تعلق می گیرد . این شعار نیست

  • ۰
  • ۰

کارتریج hp 126a قرمز:

کارتریج لیزری به دو دسته تقسیم می شود : کارتریج لیزری مشکی و کارتریج لیزری رنگی .  یکی از پر مصرف ترین کارتریج های لیزری رنگی که در شرکت HP بسیار کاربرد دارد کارتریج hp 126a است . این کارتریج می تواند تا 1200 برگ را برای شما پرینت بگیرید و یکی از قابلیت هایی که در کارتریج اچ پی 126A است این است که قابلیت شارژ تا 5 بار را به شما می دهد . اما مهمترین نکته ای که باید در خرید کارتریج اچ پی 126A و همه ی کارتریج ها بدانید این است که استفاده از قطعات نا مرغوب می تواند بسیار به پرینتر شما آسیب بزند و می تواند هزینه های زیادی در آینده روی دست شما بگذارد . تونر HP برای استفاده از پرینتر های لیزری HP استفاده شده است و نباید از برندهای نا معتبر و نا مرغوب استفاده کنید لذا هنگام استفاده از تونر کارتریج بسیار دقت داشته باشید . یکی از ویژگی های خوب کارتریج hp 126a قرمز این است که به گونه ای طراحی شده اند که شما می توانید خود در منزل به راحتی این کار را انجام دهید و آن را تعویض کنید و نیازی به تکنسین خاصی ندارید . کارتریج لیزری رنگی HP 126A قابل استفاده در پرینترهای اچ پی : HP 1025 / HP M175 است . کد کارتریج لیزری رنگی قرمز 126A  اچ پی CE313A است .

سایر رنگ ها : کارتریج hp 126a قرمز ، کارتریج hp 126a آبی ، کارتریج hp 126a زرد ، کارتریج hp 126a مشکی

چرا به اچ پی گالری اعتماد کنیم :

شرکت اچ پی گالری یکی از بزرگترین و یکی از با سابقه ترین شرکت ها در میان شرکت های ماشین های اداری است . شرکت اچ پی گالری با 15 سال سابقه ی کاری یکی از قدیمی ترین شرکت ها است . اما نکته ای که باید به آن توجه داشت استفاده ی این شرکت از قطعات درجه یک و تونر های عالی در کارتریج و پرینتر بزرگترین نقطه قوت این شرکت است . اما در آخر شرکت اچ پی گالری دارای نماد اعتماد الکترونیک است که یکی از ویژگی هایی است که اعتماد شما را صد در صد تکمیل می کند .

HP 126A Color LaserJet Toner Cartridge

کارتریج تونر لیزری رنگی قرمز 126A اچ پی CE313A

کد کارتریج : CE313A

رنگ : قرمز

کارکرد تونر : 1200 برگ

حجم تونر : 35 گرم

امکان شارژ مجدد : دارد

قابل استفاده در پرینترهای اچ پی :

HP 1025 / HP M175

جهت اطلاع از موجودی و آخرین قیمت کارتریج hp 126a قرمز با شماره تلفن 02188930119 تماس بگیرید .

فروشگاه اچ پی گالری

  • ۹۷/۰۷/۲۵
  • فروشگاه اچ پی گالری

نظرات (۲)

  • حمید رحیمی
  • <p style="text-align: right;">مطلب بسیار خوبی در مورد</p>
    <p style="text-align: right;"><a title="خرید کارتریج hp" href="https://odinkala.com/product-category/cartridge/">خرید کارتریج hp</a> بود</p>

  • حمید رحیمی
  • مطلب بسیار خوبی در مورد

    خرید کارتریج hp بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی